کارماسرا

  • ۰
  • ۰

فیشیال صورت چگونه است؟

فرآیند فیشیال صورت ممکن است بسته به جایی که بازدید می‌کنید یا بسته‌ای که خریداری می‌کنید متفاوت باشد. آماده سازی یکی از اولین گام هایی است که باید انجام دهید. در حالی که متخصص زیبایی در ابتدا فیشیال صورت از شما می خواهد روی تخت دراز بکشید، شانه ها و صورت شما را ماساژ می‌دهد و روغن های آرامش بخش مانند اسطوخودوس را بو می کنید. آماده سازی معمولا به بسته فیشیال صورتی که خریداری می کنید بستگی دارد.

پاکسازی فیشیال صورت

 برخی از اسپاها هنگام فیشیال صورت از شما می خواهند که صورت خود را با یک صابون مخصوص با مجموعه ای از دستورالعمل ها بشویید. به عنوان مثال، برخی از اسپاها صابون های خاصی برای انواع پوست مانند پوست های چرب یا خشک دارند. از سوی دیگر فیشیال صورت، برخی از شما می‌خواهند در حالی که متخصص زیبایی صورت شما را می‌شوید، روی یک تخت راحت دراز بکشید.

این پاکسازی فیشیال صورت معمولاً بسیار تسکین دهنده است. متخصص زیبایی از محصولات ملایمی برای تمیز کردن ملایم پوست شما با ضربه های سبک تا متوسط ​​استفاده می کند. همچنین به عنوان یک ماساژور عمل می کند و شما را راحت تر می کند.

فیشیال

لایه برداری فیشیال صورت

بعد از پاک کردن آرایش و پاکسازی پوست، مرحله بعدی فیشیال صورت لایه برداری ملایم است. برخی از اسپاها از یک لایه بردار ملایم استفاده می کنند، در حالی که برخی دیگر از یک اسکراب سبک صورت استفاده می کنند. در هر صورت هدف از فرآیند لایه برداری حذف سلول های مرده پوست و سایر ناخالصی های پوستی است که روی پوست متمرکز نشده اند.

یک متخصص زیبایی فیشیال صورت را تمیز می کند و شما برای مرحله بعدی آماده خواهید بود. فیشیال صورت به همان اندازه که برای زنان مفید است برای مردان نیز مفید است. آرایشگر شما بهترین ماسک صورت را برای نوع پوست شما توصیه می کند.

کاشت ناخن ژلی چگونه است؟

زمانی که نوبت کاشت ناخن می‌رسد، مانیکوریست ابتدا باید ناخن ها را آماده کند سپس متخصص فرم را زیر ناخن طبیعی قرار می دهد تا با استفاده از ژل بیلدر، پرایمر ژل و پوشش ژل، طول آن را یکی یکی افزایش دهد و اجازه می دهد در زیر نور LED یا UV خشک شوند.

در مرحله دوم کاشت ناخن، متخصص از چسب (که ناخن‌های شما را خشک می‌کند) و پرایمر (که باعث چسبندگی ناخن‌هایتان می‌شود) برای سفت شدن ژل استفاده می‌کند.

در مرحله سوم کاشت ناخن، یک لایه ژل روی ناخن ها زده و بعد در نور حدود 60 ثانیه خشک می شود. پس از انتخاب صحیح اندازه ناخن واقعی مشتری، ژل را روی اکستنشن ژل زده و روی ناخن قرار می گیرد. بعد در ادامه کاشت ناخن به مدت 60 ثانیه در نور قرار می‌گیرد. حالا ناخن ها برای لاک و هنر ناخن مورد علاقه شما آماده هستند.

کاشت ناخن ژل در مقابل ناخن اکریلیک

انواع کاشت ناخن معمولاً ظاهری مشابه دارند، اگرچه لبه ژل می تواند شفاف باشد. تفاوت بیشتر در مورد ساختار ناخن است، اما تفاوت واقعی کاشت ناخن در فرآیند پلیمریزاسیون، سهولت حذف و تراکم است. فرآیند استفاده از ژل سریع و آسان است، بوی تند ندارد و مشکل پر شدن یا مقابله با گرد و غبار را نخواهید داشت.

ژل ها در ظروف می آیند و شبیه عسل غلیظ هستند؛ اکریلیک ها پودر هستند. تفاوت را یاد بگیرید. اکریلیک سخت تر از ژل است که به معنای انعطاف پذیری کمتر است. کاشت ناخن اکرلیک همچنین می توانند به ناخن آسیب بیشتری وارد کنند، به خصوص که برداشتن آنها با خیساندن در استون و سوهان دادن به وقن بیشتری نیاز دارد. سفت شدن بیش از حد به این معنی است که ناخن ها به مرور زمان نازک می شوند.

  • ۰۱/۰۹/۰۴
  • کارما سرا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی