کارماسرا

  • ۰
  • ۰

چیلر میدیا

مجموعه میدیا متخصص در بخش تهویه مطبوع و یکی از برترین تولیدکنندگان تهویه مطبوع در جهان است. آزمایشگاه تست چیلر میدیا که توسط مرکز بازرسی تجهیزات تبرید ملی چین تایید شده است، به یکی از بزرگترین ظرفیت‌های تست تبرید در جهان تبدیل شده است. تیم مهندسی مجموعه با 100 مهندس برتر و متخصص بین‌المللی چیلر که سال‌ها در زمینه ساختار، الکتریسیته و تست عملکرد و جنبه نرم‌افزاری کار کرده‌اند، میدیا را در صنعت چیلر پیشرو ساخته است. در سال 2011، Midea CAC 150 میلیون یوان دیگر را برای آزمایشگاه پایه تست ARI، اتاق آزمایش طول عمر پیچ خنک‌کننده هوا با ظرفیت بالا، آزمایشگاه تست موتور کمپرسور 1500 کیلووات و... سرمایه‌گذاری کرد. مجموعه میدیا برای تمرکز بر صرفه‌جویی در انرژی و حفاظت از محیط زیست، کارخانه خود را متعهد به تولید محصولات باکیفت و دوستدار محیط‌زیست کرده است.

فروش چیلر میدیا

محصولات چیلر میدیا به طور گسترده در کشورهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند و تحسین عمومی خوبی را از مشتریان دریافت می‌کنند.

  • ۰۰/۱۰/۱۹
  • کارما سرا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی