کارماسرا

۷ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

Marketing

Marketing is the process of exploring, creating, and delivering value to meet the needs of a target market in terms of goods and services. It is often described as a "set of activities that a firm undertakes for generating, communicating, delivering, & exchanging offerings that have value for customers, clients and partners". Marketing's main goal is to identify the customer needs and wants, analyze them with respect to competitors' offers, create appropriate means for offering solutions to those needs or wants through various marketing channels. Marketing is a process that involves the discovery, research, analysis and interpretation of the information on a market. Marketing helps companies understand their customers and create value for them. It can be applied to all aspects of business, including branding, advertising and pricing strategies.

Marketing is a process of exploring, creating, and delivering value to meet the needs of a target market in terms of goods and services. Fundamentally, marketing involves the management of interactions between an organization and its customers to fulfill strategic objectives. This includes promoting products or services through advertising, public relations, sales promotions, direct sales and more. Marketing is the process of exploring, creating and delivering value to meet the needs of a target audience in terms of goods and services. Marketing involves the generation, communication and delivery of offerings that satisfy needs or wants through exchange processes.

Marketing is a key part of the business world. It is important to understand how to market a product, service or idea so it can be sold to potential customers in a way that meets their needs. These products and services may be for personal use, such as car insurance or corporate use, such as an advertising campaign or website designed for repeat visitors who may choose to purchase products or services from you. Marketing can be broken into three areas: marketing strategy, marketing planning, and marketing management. The first area focuses on developing and managing company strategy through branding, market segmentation and other activities designed to influence the marketing effort. The second area is strategic planning and forecasting of the demand for a product or service in a given market. This can be done through promotion mix models such as the 4Ps of marketing--product, price, place and promotion. The third area focuses on allocating marketing dollars among these multiple dimensions of strategy to improve efficiency.

  • کارما سرا
  • ۰
  • ۰

انواع اصلی پمپ آب

اساساً دو دسته اصلی پمپ آب وجود دارد. جابجایی مثبت و گریز از مرکز. هر دو نوع پمپ آب گزینه های مختلفی دارند که می توان از آنها به بهترین شکل استفاده کرد.

پمپ آب جابجایی مثبت

این نوع پمپ آب مقدار جریان ثابتی را فراهم می کند. برای ساختمان هایی که حاوی مواد جامد حساس هستند یا نیاز به رسیدگی به مایعات بسیار چسبناک دارند ایده آل است. از مزایای این نوع پمپ آب می توان به راندمان بالا و حذف هوای داخل خط اشاره کرد. برای بهترین نتیجه، فاصله بین لبه بیرونی و پمپ دوار باید نزدیک باشد.

پمپ آب سانتریفیوژ

این نوع پمپ آب از پروانه های چرخشی برای حرکت آب در پمپ استفاده می کند. سپس روی جریان تخلیه فشار ایجاد می کند. پمپ آب گریز از مرکز برای تمامی سیالات از جمله مواد با ویسکوزیته کم قابل استفاده است. پمپ آب گریز از مرکز  برای مایعات رقیق و دبی بالا ایده آل است.

از مزایای این نوع پمپ آب می توان به

  • افزایش فشار از لوله تغذیه،
  • منبع فشار پیوسته که سیستم حفاظت در برابر آتش را فراهم می کند،
  • پمپ آب گریز از مرکز برای گردش آب گرم و با حرکت آب در سیستم بسته مناسب است،
  • کلید اتوماتیک کنترل شده توسط یک شناور و نیازی به لیفت ساکشن نیست.

برای عملکرد بهینه، این سیستم بهترین عملکرد را با سیال در گردش دارد تا از گرم شدن بیش از حد به دلیل جریان کم جلوگیری کند. همچنین، دستگاه را نزدیک محور چرخان نگه دارید تا نشتی کاهش یابد و از جامدات معلق که می توانند روتور را فرسوده کنند، جلوگیری کنید.

تجهیزات استخر

مولد کلر نمک

مولد کلر نمک یکی از تجهیزات استخری است. مولد کلر نمک دارای چندین بخش است:

  • سلول
  • برد کنترل

مولد کلر نمک

سلول همان چیزی است که به لوله های لوله کشی متصل است. کنترل پنل معمولاً کمی دورتر است. پس از فیلتر شدن، آب استخر شما از طریق سلول جریان می یابد. در داخل، یک سری شبکه های فلزی با جریان ولتاژ پایین واکنشی ایجاد می کند که نمک را به حباب های کوچکی از کلر خالص تبدیل می کند. این کلر خالص با آب واکنش می دهد و اسید هیپوکلرو تشکیل می دهد که استخر شما را تمیز می کند.

آناتومی یک فیلتر شنی

فیلتر شنی یکی از تجهیزات استخری است. اگر می خواهید دقیقاً یاد بگیرید که چگونه یک فیلتر شنی آب را در سیستم حرکت می دهد، ادامه مطلب را بخوانید تا نحوه استفاده از قسمت های مختلف فیلتر را توضیح دهیم.

  1. آب استخر وارد فیلتر شنی بالای مخزن می شود و همیشه از آنجا شروع به تمیز کردن می کند. این بدان معنی است که اگر آب از لوله ای در کنار مخزن می آید، برای شروع چرخه تمیز کردن باید آن را به بیرون پمپاژ کرد. می توانید آن را به عنوان یک فنر در نظر بگیرید. آب از هر جهتی می تواند وارد یک مخزن شود، اما مهم نیست که آب باید از بالا جاری شود.
  2. پس از قرار گرفتن در بالای مخزن فیلتر شنی، آب استخر از یک توزیع کننده عبور می کند تا اطمینان حاصل شود که به طور یکنواخت در سراسر بستر شن و ماسه پخش می شود.
  3. سپس آب استخر قبل از اینکه به ته مخزن برسد از طریق ماسه و خاک شسته می شود. دهانه های جانبی به اندازه ای بزرگ هستند که آب از آن عبور کند، اما برای اینکه ماسه فشرده شود و به استخر ختم شود بسیار کوچک است.
     
  4. در فرآیند شستشوی معکوس، آب به طور کامل خارج شده و از روی ماسه و از طریق توزیع کننده بالایی به زباله ها عبور می کند.

 

  • کارما سرا
  • ۰
  • ۰

فیشیال صورت چگونه است؟

فرآیند فیشیال صورت ممکن است بسته به جایی که بازدید می‌کنید یا بسته‌ای که خریداری می‌کنید متفاوت باشد. آماده سازی یکی از اولین گام هایی است که باید انجام دهید. در حالی که متخصص زیبایی در ابتدا فیشیال صورت از شما می خواهد روی تخت دراز بکشید، شانه ها و صورت شما را ماساژ می‌دهد و روغن های آرامش بخش مانند اسطوخودوس را بو می کنید. آماده سازی معمولا به بسته فیشیال صورتی که خریداری می کنید بستگی دارد.

پاکسازی فیشیال صورت

 برخی از اسپاها هنگام فیشیال صورت از شما می خواهند که صورت خود را با یک صابون مخصوص با مجموعه ای از دستورالعمل ها بشویید. به عنوان مثال، برخی از اسپاها صابون های خاصی برای انواع پوست مانند پوست های چرب یا خشک دارند. از سوی دیگر فیشیال صورت، برخی از شما می‌خواهند در حالی که متخصص زیبایی صورت شما را می‌شوید، روی یک تخت راحت دراز بکشید.

این پاکسازی فیشیال صورت معمولاً بسیار تسکین دهنده است. متخصص زیبایی از محصولات ملایمی برای تمیز کردن ملایم پوست شما با ضربه های سبک تا متوسط ​​استفاده می کند. همچنین به عنوان یک ماساژور عمل می کند و شما را راحت تر می کند.

فیشیال

لایه برداری فیشیال صورت

بعد از پاک کردن آرایش و پاکسازی پوست، مرحله بعدی فیشیال صورت لایه برداری ملایم است. برخی از اسپاها از یک لایه بردار ملایم استفاده می کنند، در حالی که برخی دیگر از یک اسکراب سبک صورت استفاده می کنند. در هر صورت هدف از فرآیند لایه برداری حذف سلول های مرده پوست و سایر ناخالصی های پوستی است که روی پوست متمرکز نشده اند.

یک متخصص زیبایی فیشیال صورت را تمیز می کند و شما برای مرحله بعدی آماده خواهید بود. فیشیال صورت به همان اندازه که برای زنان مفید است برای مردان نیز مفید است. آرایشگر شما بهترین ماسک صورت را برای نوع پوست شما توصیه می کند.

کاشت ناخن ژلی چگونه است؟

زمانی که نوبت کاشت ناخن می‌رسد، مانیکوریست ابتدا باید ناخن ها را آماده کند سپس متخصص فرم را زیر ناخن طبیعی قرار می دهد تا با استفاده از ژل بیلدر، پرایمر ژل و پوشش ژل، طول آن را یکی یکی افزایش دهد و اجازه می دهد در زیر نور LED یا UV خشک شوند.

در مرحله دوم کاشت ناخن، متخصص از چسب (که ناخن‌های شما را خشک می‌کند) و پرایمر (که باعث چسبندگی ناخن‌هایتان می‌شود) برای سفت شدن ژل استفاده می‌کند.

در مرحله سوم کاشت ناخن، یک لایه ژل روی ناخن ها زده و بعد در نور حدود 60 ثانیه خشک می شود. پس از انتخاب صحیح اندازه ناخن واقعی مشتری، ژل را روی اکستنشن ژل زده و روی ناخن قرار می گیرد. بعد در ادامه کاشت ناخن به مدت 60 ثانیه در نور قرار می‌گیرد. حالا ناخن ها برای لاک و هنر ناخن مورد علاقه شما آماده هستند.

کاشت ناخن ژل در مقابل ناخن اکریلیک

انواع کاشت ناخن معمولاً ظاهری مشابه دارند، اگرچه لبه ژل می تواند شفاف باشد. تفاوت بیشتر در مورد ساختار ناخن است، اما تفاوت واقعی کاشت ناخن در فرآیند پلیمریزاسیون، سهولت حذف و تراکم است. فرآیند استفاده از ژل سریع و آسان است، بوی تند ندارد و مشکل پر شدن یا مقابله با گرد و غبار را نخواهید داشت.

ژل ها در ظروف می آیند و شبیه عسل غلیظ هستند؛ اکریلیک ها پودر هستند. تفاوت را یاد بگیرید. اکریلیک سخت تر از ژل است که به معنای انعطاف پذیری کمتر است. کاشت ناخن اکرلیک همچنین می توانند به ناخن آسیب بیشتری وارد کنند، به خصوص که برداشتن آنها با خیساندن در استون و سوهان دادن به وقن بیشتری نیاز دارد. سفت شدن بیش از حد به این معنی است که ناخن ها به مرور زمان نازک می شوند.

  • کارما سرا
  • ۰
  • ۰

تدریس خصوصی زبان چینی

تدریس خصوصی زبان چینی بهترین روش برای مطالعه چینی است. بیش از یک میلیارد نفر در سراسر جهان به زبان چینی صحبت می کنند. در میان آنها 918 میلیون نفر به زبان مادری چینی صحبت می‌کنند. با تدریس خصوصی زبان چینی، هرکسی که می‌خواهد به چینی ماندارین تسلط پیدا کند، معلم حرفه‌ای را پیدا می‌کند که متناسب با نیازهایشان باشد. داشتن یک معلم خوب از نکات مهم در آموزش زبان است.

چینی استاندارد (همچنین به عنوان ماندارین شناخته می شود) زبان رسمی در چین، تایوان و سنگاپور است. همچنین به عنوان زبان منطقه ای در یک کشور دیگر صحبت می شود و در 50 کشور دیگر صحبت می شود.

با آموزش یک به یک، آموزگاران تدریس خصوصی زبان چینی، درس ها را با نیازهای هر فردی که می خواهد مسلط شود، سفارشی می کند. شما می توانید به سرعت پیشرفت کنید زیرا تدریس خصوصی زبان چینی در هر زمانی که بخواهید در دسترس هستند.

تدریس خصوصی زبان چینی آنلاین چگونه کار می کند؟

برای تدریس خصوصی زبان چینی، دانش‌آموزان و معلمان کلاس آنلاینی را باز می‌کنند. این پلت فرم چت ویدیویی همچنین به شما امکان می دهد مطالب مطالعه را دانلود کنید، پیشرفت خود را پیگیری کنید و با معلم چینی خود پیام تبادل کنید.

محبوب ترین آزمون های زبان چینی کدامند؟

TOCFL برای افراد غیر بومی زبان ماندارین در نظر گرفته شده است. اگر می خواهید مهارت خود را تعیین کنید یا می خواهید در زمینه ها یا کشورهای چینی زبان ماندارین تحصیل، کار یا تجارت کنید، می توانید برای این آزمون ثبت نام کنید. در غیر این صورت، برای اینکه ببینید چقدر از کار با معلمان تدریس خصوصی زبان چینی زبان یاد گرفته اید، می توانید آزمون محبوب BCT: Business Chinese را نیز در نظر بگیرید.

یادگیری زبان

تدریس خصوصی زبان فرانسه

از تدریس خصوصی زبان فرانسه برای آموزش مغز خود استفاده کنید. ساختن هر مهارت جدید راهی مطمئن برای گسترش افق های فکری شماست. تدریس خصوصی زبان فرانسه روشی مناسب برای انعطاف پذیر و چابک نگه داشتن مغز شما است، به خصوص با افزایش سن.

انتخاب یک زبان جدید شامل ایجاد ارتباط بین کلمات و آنچه که آنها را نشان می دهند، جدا کردن و کنار هم قرار دادن ساختارهای دستوری، صحبت کردن و فکر کردن خود به خود، مقابله با چالش زمانی که ناامیدکننده و گیج کننده است، و گوش دادن فعال زیاد است. فرانسه از مهم ترین زبان های دنیا برای یادگیری است. یکی از بهترین روشهای یادگیری زبان فرانسه برای تمرین عضلات ذهنی تدریس خصوصی زبان فرانسه است.

یکی از عوامل مهم در یادگیری یک زبان جدید، سن است. کودکان و بزرگسالان تمایل به یادگیری متفاوت دارند و اهداف متفاوتی برای درس های خود دارند. معلمان تدریس خصوصی زبان فرانسه این را می‌دانند و برنامه‌های درسی را برای به حداکثر رساندن پتانسیل یادگیری دانش‌آموزان خود، صرف نظر از سن آنها، طراحی می‌کنند.

تدریس خصوصی زبان سوئدی

تدریس خصوصی زبان سوئدی مزایای زیادی دارد. بر اساس FSI، زبان سوئدی یک زبان رده 1 است، که آن را در واقع به یکی از زبان‌های ساده‌تر برای یادگیری، به‌ویژه برای انگلیسی زبان‌ها تبدیل می‌کند. این بیشتر به دلیل شباهت آن به انگلیسی از بسیاری جهات است.

با این حال، بدون درس و تمرین مداوم، یادگیری آن هنوز دشوار است. هر زبانی با کمک یک معلم عالی تدریس خصوصی زبان سوئدی به شما آسان تر است، به همین دلیل است که ثبت نام با یک معلم تدریس خصوصی زبان سوئدی یک راه عالی برای یادگیری زبان است.

نمونه برنامه درسی برای دروس سوئدی متوسط

  • تلفظ
  • مهارت های گفت و گو
  • گرامر و واژگان متوسط
  • اعداد سوئدی
  • صرف افعال میانی

 

  • کارما سرا
  • ۰
  • ۰

تعمیر و نگهداری ژنراتور

چه دیزل ژنراتور کاملاً نو یا دست دوم مورد نظر شما باشد، می توانید انتظار داشته باشید که در مقایسه با ژنراتورهای گاز طبیعی به تعمیر و نگهداری کمتری نیاز داشته باشند. برای شروع،

  • دیزل ژنراتورها معمولا دوام بیشتری دارند.
  • از آنجایی که کاربراتور و شمع ندارند، قطعات کمتری دارند که نیاز به تعویض دارند.
  • در عوض، دیزل ژنراتور فقط به تعمیر و نگهداری پیشگیرانه و سوخت گیری نیاز دارند.
  • از آنجایی که آنها بادوام هستند، می‌توانید از دیزل ژنراتور انتظار داشته باشید که در سخت ترین شرایط کار کنند.
  • همچنین در مقایسه با ژنراتورهای گاز طبیعی، خنک‌تر عمل می‌کنند. در نتیجه دیزل ژنراتور تمایل به ماندگاری طولانی تری دارند.
  • علاوه بر این، دیزل ژنراتورها به طور قابل توجهی همه کاره هستند.

شما می توانید آنها را در برنامه های مختلف در صنایع مختلف استفاده کنید. آنها به راحتی می توانند ابزار، ماشین آلات و سایر تجهیزات شما را تغذیه کنند.

دیزل ژنراتور قابل حمل

ایمنی دیزل ژنراتور

همچنین ممکن است در مورد ایمنی این دو گزینه تعجب کنید. در این زمینه، دیزل ژنراتور همچنان در صدر مولدهای گاز طبیعی قرار دارد. برای شروع، دیزل ژنراتورها نیازی به سوخت گیری مکرر ندارند. هرچه بیشتر ژنراتورهای خود را سوخت گیری کنید، احتمال احتراق تصادفی بیشتر می شود.

در مرحله بعد، دیزل ژنراتور سوخت را با کارایی بیشتری می سوزانند و آنها را به گزینه ای کمتر قابل اشتعال تبدیل می کنند. از آنجایی که دیزل ژنراتور شمع ندارند، خطر وقوع آتش سوزی های عجیب کاهش می یابد.

علاوه بر این، گازوئیل یکی از کمترین اشتعال در بین سوخت های فسیلی است. آنها همچنین می توانند حتی در دمای بسیار سرد نیز کار کنند.

مانند ژنراتورهای گاز طبیعی، دیزل ژنراتور می توانند با خیال راحت ماشین های شما را تغذیه کنند. با این حال، اگر دیزل ژنراتور خود را در یک اتاق نصب می کنید، مطمئن شوید که یک سیستم اگزوز کار می کند. این برای دفع گازهای گلخانه ای در خارج از مرکز شما بسیار مهم است.

کدام یک ارزانتر است؟

هیچ مقایسه ای بدون مقایسه قیمت آنها کامل نمی شود.

  1. وقتی نوبت به هزینه اولیه می رسد، دیزل ژنراتورها معمولا مقرون به صرفه تر هستند. اگر در حال راه اندازی یک کسب و کار جدید هستید، این می تواند به کاهش هزینه های شما کمک کند.
  2. یکی دیگر از عواملی که باید در نظر گرفت هزینه سوخت است. این جنبه با توجه به نوسان قیمت نفت می تواند مشکل ساز باشد. بنابراین، هرگز نباید صرفاً به قیمت سوخت به عنوان ملاحظات اصلی خود متکی باشید.
  3. همچنین باید هزینه های تعمیر و نگهداری را نیز بررسی کنید. در اینجا، یک دیزل ژنراتور یک برنده آشکار است.
  4. آخرین اما نه کم اهمیت، هزینه های ذخیره سازی سوخت را در نظر بگیرید. اگر ژنراتور گاز طبیعی را انتخاب کنید هیچ مشکلی با این موضوع نخواهید داشت.

دیزل ژنراتور بهتر است یا مولد گاز طبیعی؟

در بحث گاز طبیعی در مقابل دیزل ژنراتور، کدام یک برنده می شود؟ اگرچه پاسخ به عوامل خاصی مانند بودجه شما بستگی دارد، ژنراتورهای دیزلی در جنبه های مختلف برتر هستند.

آنها ارزان تر، ایمن تر، بادوام تر و نگهداری آسان تر هستند. امروز می‌توانید روی یک ژنراتور دیزلی با کیفیت سرمایه گذاری کنید.

اکنون که مزایای یک دیزل ژنراتور را می دانید، می توانید انتخاب مناسبی برای کسب و کار رو به رشد خود داشته باشید. با این حال، برای به حداکثر رساندن مزایای آن، باید روی یک دیزل ژنراتور با کیفیت سرمایه گذاری کنید.

 

  • کارما سرا
  • ۰
  • ۰

کاربردهای PLC

کاربرد مناسب PLC با تحلیل توجیه اقتصادی آغاز می شود. فرآیند دسته ای در صنایع شیمیایی، سیمان، مواد غذایی و کاغذ ماهیتی متوالی دارد و نیاز به تصمیم گیری بر اساس زمان یا رویداد دارد. PLC ها بیشتر به عنوان راه حل کامل برای یک مشکل دسته ای در این صنایع به جای یک ابزار استفاده می شوند.

در فرآیند دسته ای صرفه جویی عمدتاً از کاهش زمان چرخه و زمان بندی ایجاد می شود. اتوماسیون با PLC چرخه اجرای کنترل سفت و سختی را برای حذف خطاهای انسانی و به حداقل رساندن مداخلات دستی فراهم می کند. با استفاده از PLC  افزایش بهره وری در برنامه ریزی با حداکثر استفاده از تجهیزات و کاهش تقاضاهای نوسان در تجهیزات حیاتی قابل انتظار است.

PLC در کارخانه‌ها

در کارخانه های فرآیندی بزرگ، PLC ها به طور فزاینده ای برای راه اندازی و خاموش کردن خودکار تجهیزات حیاتی مورد استفاده قرار می گیرند.

  • یک PLC تضمین می کند که تجهیزات نمی توانند راه اندازی شوند مگر اینکه همه شرایط مجاز برای شروع ایمن ایجاد شده باشند.
  • همچنین PLC شرایط لازم برای کارکرد ایمن تجهیزات را کنترل می کند و هر زمان که هر گونه ناهنجاری در سیستم تشخیص داده شد، تجهیزات را خاموش می کند.

PLC را می توان طوری برنامه ریزی کرد که به عنوان یک سیستم مدیریت انرژی برای کنترل بویلر برای حداکثر کارایی و ایمنی عمل کند. در سیستم مدیریت مشعل می توان از PLC برای کنترل فرآیند تصفیه، خاموش شدن چراغ پیلوت، بررسی ایمنی شعله، خاموش شدن چراغ مشعل اصلی و سوئیچ سوپاپ برای تعویض سوخت استفاده کرد.

مزایای استفاده از PLC

  • سرعت بالای PLC
  • آسان برای تغییر منطق، یعنی انعطاف پذیری
  • مصرف برق کم
  • امکانات عیب یابی با PLC
  • PLC توانایی مدیریت عملیات منطقی بسیار پیچیده را دارد
  • سینک و جفت شدن آسان با کامپیوترهای فرآیندی
  • مدیریت سیگنال آنالوگ و برنامه ریزی کنترل حلقه بسته
  • شمارنده، تایمر و مقایسه کننده PLC را می توان برنامه ریزی کرد
  • سهولت رابط اپراتور به دلیل معرفی سیستم رنگی و مشاوره

کاربردهای PLC و ترانسمیتر فشار

کاربرد برای ترانسمیتر فشار

حفظ فشار در خطوط غذا و نوشیدنی با ترانسمیتر فشار

نگه داشتن دستگاه پرکن بطری با محصول یک نگرانی کلیدی برای کارخانه‌هایی که با تولید مواد آشامیدنی برای عموم سروکار دارند است. در کاربردهای تخمیری و لبنیات از ترانسمیتر فشار بهداشتی ویژه برای اندازه گیری فشار در خطوط بطری استفاده می شود.

ترانسمیتر فشار برای بخار با دمای بالا

ترانسمیتر فشار برای بخار با دمای بالا دستگاه‌هایی هستند که در تنظیماتی استفاده می‌شوند که ترانسمیتر فشار معمولی به دلیل دماهای شدید کار نمی‌کنند. ترانسمیتر فشار معمولی به دلیل انبساط قطعات داخلی ناشی از افزایش دما، پس از یک نقطه خاص به دما حساس هستند. چنین تغییراتی می تواند باعث ایجاد خطا در خروجی شود. ترانسمیتر فشار معمولی معمولاً برای دماهای بین 51 تا 93 درجه سانتیگراد درجه بندی می شوند.

با این حال، ترانسمیتر فشار با دمای بالا:

  • به طور خاص برای کنترل دمای بالای بخار طراحی شده اند.
  • ترانسمیتر فشار معمولاً از یک هسته پیزوالکتریک برای اندازه گیری فشار استفاده می کنند که آنها را در برابر دماهای بالا مقاوم می کند.

سنسورهای فشاری وجود دارند که می توانند فشار را در دمای بالای 1000 درجه سانتی گراد اندازه گیری کنند. با این حال، حسگرها برای چنین موارد شدید فقط برای اندازه‌گیری‌های کوتاه‌مدت با فواصل زمانی بین برای خنک کردن سنسور استفاده می‌شوند.

چیلرهای آبی برای فرآیندهای خنک کننده

چیلر کاربرد فراوانی دارد. چندین سیستم صنعتی مقادیر زیادی انرژی گرمایی را به عنوان محصول فرعی فرآیندهای خود تولید می کنند. این تغییرات حرارتی به سیستم های خنک کننده ای مانند چیلر نیاز دارد که بتواند گرما را به طور موثر دفع کند.

چیلرهای آب صنعتی یک راه حل خنک کننده مقرون به صرفه و عالی است که برای محیط های مختلف صنعتی مناسب است. یک سیستم چیلر آب خنک با اندازه مناسب یک دارایی برای هر اپراتور صنعتی است که به دنبال به حداکثر رساندن بهره وری و در عین حال به حداقل رساندن زمان خرابی تجهیزات است.

  • کارما سرا
  • ۰
  • ۰

اینترنت یک شبکه جهانی از شبکه های کامپیوتری متصل به هم است که توسط کامپیوترها قابل دسترسی است. این افراد، شرکت ها، دانشگاه ها و سازمان های دولتی در سراسر جهان را به هم مرتبط می کند. اینترنت یک شبکه کامپیوتری جهانی است که انواع اطلاعات و امکانات ارتباطی را ارائه می‌کند و از شبکه‌های متصل به هم با استفاده از پروتکل‌های ارتباطی استاندارد تشکیل شده است. بنابراین از همکاری و قابلیت همکاری بین کاربران در سراسر جهان پشتیبانی می کند. اینترنت یک سیستم جهانی از شبکه های کامپیوتری به هم پیوسته است که از مجموعه استاندارد پروتکل اینترنت (TCP/IP) برای ارائه خدمات به میلیاردها کاربر در سراسر جهان استفاده می کند. اینترنت که شبکه جهانی وب یا به سادگی وب نیز نامیده می شود، پرکاربردترین شبکه کامپیوتری در جهان است. تا سال 2016، بیش از دو میلیارد نفر به آن دسترسی داشتند.

اینترنت شبکه وسیعی از رایانه‌ها است که افراد، اطلاعات و کسب‌وکارها را به روش‌هایی که قبلاً هرگز ممکن نبوده، گرد هم می‌آورد. اینترنت یک شبکه جهانی است که به شما امکان دسترسی به انواع اطلاعات و امکانات ارتباطی را می دهد. از شبکه های به هم پیوسته با استفاده از پروتکل های ارتباطی استاندارد تشکیل شده است. اینترنت یک شبکه کامپیوتری جهانی است که انواع اطلاعات و امکانات ارتباطی را فراهم می کند. پروتکل های ارتباطی اصلی که اینترنت را تشکیل می دهند به عنوان TCP/IP شناخته می شوند که مخفف عبارت Transmission Control Protocol / Internet Protocol است. اصطلاح «اینترنت» معمولاً فقط به شبکه‌های بزرگ ستون فقرات اشاره دارد، اما گاهی اوقات شامل اینترانت‌های خصوصی کوچکتر (اینترنت) است که توسط شرکت‌ها یا دانشگاه‌ها اداره می‌شوند. اینترنت یک شبکه جهانی است که ارتباطات رایانه ای را تسهیل می کند و دسترسی عمومی به شبکه جهانی وب و سایر منابع اطلاعاتی را فراهم می کند. شبکه کامپیوتری - همچنین به عنوان یک شبکه داده یا سیستم اطلاعات شناخته می شود - یک شبکه مخابراتی است که به رایانه ها امکان تبادل داده را می دهد. هر کامپیوتر یا دستگاه دیگری در شبکه یک گره نامیده می شود. گره ها توسط پیوندهای فیزیکی و پیوندهای منطقی به هم متصل می شوند. پیوندهای انتقال گره های اتصال را کانال های ارتباطی می نامند.

  • کارما سرا