کارماسرا

  • ۰
  • ۰

معلم خصوصی زبان

معلم خصوصی زبان باعث پیشرفت قابل توجه شما و یا فرزندتان در زبان می‌شود. با در نظر گرفتن این موضوع، چرا به استخدام یک معلم خصوصی زبان فکر نکنید؟ داشتن یک معلم خصوصی می‌تواند مزایای مختلفی را ارائه دهد. در زیر تعدادی از این موارد را برای شما فهرست کرده‌ایم.

  1. آموزش یک به یک

از آنجایی که فرزند شما معمولاً در کلاسی با 25 تا 30 دانش آموز دیگر مستقر می شود، این امر می تواند توجه معلمان را برای هر کودک دشوار کند. به هر حال، هر کودکی روش منحصر به فرد خود را برای یادگیری دارد و متأسفانه، به دلیل محدودیت زمانی، آموزش یک به یک همیشه یک گزینه نیست.

اینجاست که داشتن یک معلم خصوصی زبان می‌تواند مفید واقع شود. آموزگاران خصوصی لازم نیست نگران 29 کودک دیگر در کلاس باشند - تنها توجه آنها به فرزند شما و فرزند شما است. آن‌ها می‌توانند به هر تعداد سؤال پاسخ دهند و هر چند بار که کودک شما نیاز دارد به موضوعاتی بپردازند تا به او کمک کنند تا بفهمد چه چیزی در حال یادگیری است. آموزگاران خصوصی همچنین می توانند سبک یادگیری فردی فرزند شما را شناسایی کنند و روش تدریس خود را متناسب با آن تطبیق دهند.

  1. یادگیری سفارشی

در مدرسه، دروس مبتنی بر کلاس درس اغلب با سرعت نسبتاً سریعی از برنامه درسی می‌گذرد، که ممکن است کودک شما را برای ادامه دادن دچار مشکل کند. معلم خصوصی زبان می‌توانند حوزه‌هایی را که نیاز به جمع بندی مجدد دارند تشخیص دهند و فرصتی را برای فرزند شما فراهم کنند تا موضوعات را کمی آهسته تر یاد بگیرد و هر تعداد سوال بپرسد.

چه از طریق طراحی صدها کارت چاپی بازبینی پرسش و پاسخ، ایجاد نقشه ذهنی پس از نقشه ذهنی، یا نوشتن مقاله های طولانی، معلم خصوصی زبانروش تدریس خود را با روش دقیق یادگیری کودک شما مطابقت می‌دهند و آنها را قادر می‌سازند تا با سرعتی ایده آل کار کنند.

  1. انعطاف پذیری و راحتی

یکی از بزرگترین مزایای داشتن یک معلم خصوصی زبان، انعطاف پذیری و راحتی آن است. برای مثال، اگر شما یا فرزندتان برنامه شلوغی دارید، می‌توانید در جلسات خصوصی در زمان‌هایی که مناسب شماست، رزرو کنید.

همچنین می توانید تصمیم بگیرید که می خواهید این جلسات چقدر مکرر باشد، و انعطاف پذیری لازم برای تغییر آنها را در هفته به هفته داشته باشید. به عنوان یک مثال استاندارد، می‌توانید ترتیبی دهید که فرزندتان یک جلسه در هفته در طول ترم داشته باشد، اما در طول یک دوره امتحانی شلوغ، به طور منظم به دو یا سه جلسه در هفته برسانید.

نه تنها این، بلکه معلم خصوصی زبان در هنگام تدریس خصوصی زبان نیز معمولاً خوشحال می شوند که به شما مراجعه کنند و در راحتی در خانه شما تدریس کنند. به عبارت دیگر، این بدان معناست که دیگر نیازی به نگرانی در مورد پیاده‌کردن فرزندتان یا برداشتن او در جایی نخواهید داشت.

  1. یادگیری گسترده

در مدرسه، کودکان اغلب فقط مطالب سطح پایه را آموزش می‌بینند یعنی هر موضوعی که در برنامه درسی مطرح شود. در حالی که این ممکن است از منظر امتحان مهم باشد  زیرا آنها فقط چیزهایی را می آموزند که باید بدانند. از منظر یادگیری، فراتر رفتن از برنامه درسی می‌تواند مفید باشد.

معلم خصوصی زبان دقیقاً همین کار را انجام می‌دهند. به کودکان هم آنچه در برنامه درسی وجود دارد و هم در صورت لزوم چیزهایی فراتر از درس کلاس را آموزش می‌دهند. این نه تنها دانش اضافی را در اختیار آنها قرار می‌دهد، بلکه مهارت‌های آنها را برای مدیریت زمان و سازماندهی نیز توسعه می‌دهد، که می‌تواند کمک قابل توجهی در زندگی بعدی داشته باشد.

  1. دستیابی به اهداف واقع بینانه

تعیین اهداف و اهداف یادگیری واقع بینانه برای کودکان برای رشد آنها ضروری است، اما به دلیل محدودیت های زمانی، تأکید زیاد بر این موارد برای معلمان مدرسه دشوار است. از سوی دیگر، معلم خصوصی زبان می توانند با تمرکز کامل بر رشد کودک شما برنامه درسی را تدوین کند.

 

یک معلم خصوصی زباندر کنار فرزند شما برای تعیین اهداف قابل دستیابی و شخصی سازی شده با روش کار او کار خواهد کرد. این به نوبه خود باید به افزایش اعتماد به نفس و توانایی آنها برای یادگیری کمک کند و به ظاهر غیرممکن را به نوعی ممکن کند.

  • ۰۱/۰۶/۰۸
  • کارما سرا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی