کارماسرا

  • ۰
  • ۰

پوکو در مدت زمان کوتاهی با عرضه موبایل های مقرون به صرفه به بازار، جایگاه خود را در ذهن کاربران تثبیت کرد. تلفن های همراه این شرکت در سری M، F و X همچنان رقبای خود را کنار می زنند و با مشخصات جذاب خود مشتریان را به سمت خود جلب می کنند. آخرین پیشنهاد این شرکت Poco X3 Pro است که از پردازنده اسنپدراگون 860 قدرت می گیرد و بهترین دستگاه بازی در رنج قیمتی خود برای تجربه عناوینی مانند Fortnite، Call of Duty و دیگر بازی های سنگین به حساب می آید.

مشخصات عمومی گوشی poco x3 pro

Poco Poco X3 Pro که در اوایل فروردین 1400 معرفی شد، در نسخه های 6 و 8 گیگابایتی عرضه شد. سیستم عامل Poco X3 Pro در زمان این بررسی اندروید 11 است و نسخه ای از سیستم عامل گوگل را نیز دریافت خواهد کرد. اندروید 11 روی Poco X3 Pro با پوسته MIUI 12 کار می کند. این ممکن است با سلیقه همه سازگار نباشد، اما ظاهری تازه به سیستم عامل گوگل می دهد.

 

طراحی پوکو x3 pro

شیائومی پوکو ایکس 3 پرو بسیار شبیه به موبایل پوکو ایکس 3 NFC است و خبر بد این است که برخی از مشتریان از ظاهر آن راضی نیستند.

یک لوگوی بسیار بزرگ پوکو در لایه ای که در پنل پشتی دستگاه قرار گرفته است قرار داده شده است. به این ترتیب کافی است گوشی ذکر شده در بالا را بخرید و هر بار که آن را روی میز می گذارید، گویی در حال تبلیغ برند پوکو برای اطرافیان خود هستید. پنل پشتی شیائومی پوکو ایکس 3 پرو، طراحی ترکیبی از شیشه براق و مات به نظر می رسد. اما در واقع با بدنه ای تمام پلاستیکی مواجه هستیم.

 

نمایشگر پوکو x3 pro

در بررسی قبلی Poco X3 Pro متوجه شدم که اندازه بزرگ گوشی کاملاً به دلیل استفاده از صفحه نمایش بزرگ است. و صادقانه بگویم که چنین نمایشگری ارزشش را داشت. این گوشی دارای پنل 6.67 اینچی IPS LCD است که رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل را نمایش می دهد و از نرخ تازه سازی 120 هرتز پشتیبانی می کند. بنابراین ما با یک مشخصات کاملا قابل احترام روبرو هستیم.

 

دوربین poco x3 pro

برای نصب یک پردازنده نسبتا قدرتمند در چنین گوشی ارزان قیمتی، شیائومی مجبور شد با Poco X3 Pro گوشه ها را کوتاه کند و این ایرادات بیش از هر چیز در دوربین موبایل احساس می شود.

در پشت دستگاه دو دوربین ماکرو و عمق سنج عمدتاً بی استفاده و ضعیف با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین ساده 8 مگاپیکسلی با زاویه دید فوق عریض و وضوح 2 مگاپیکسلی قرار دارند. اعداد و ارقام کاملاً استاندارد هستند و ما به "افزودن" دوربین روی یک تلفن ارزان قیمت عادت کرده ایم.

با این حال، در بررسی ما از Poco X3 Pro، متوجه شدیم که دوربین اصلی به طور قابل توجهی بدتر از برخی از دوربین های جایگزین است. الگوریتم های کاهش نویز این گوشی باعث از بین رفتن جزئیات می شود که اگر این سیستم تنظیمات پایین تری داشت می توانست بهتر باشد. این نرمی همانطور که از یک سنسور مگاپیکسلی انتظار دارید به اوج می رسد.

 

  • ۰۱/۰۶/۲۷
  • کارما سرا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی