کارماسرا

  • ۰
  • ۰

ترانسمیتر های دما سیگنال ورودی طیف وسیعی از سنسورها مانند سنسورهای مقاومتی و ترموکوپل ها، اما در برخی موارد از پتانسیومترها را نیز به سیگنال خروجی استاندارد تبدیل می کنند. بسته به نوع سنسور و دستگاه هدف، آنها می توانند ولتاژ یا جریان خروجی آنالوگ یا دیجیتال تولید کنند. برخی از ترانسمیتر ها برای محافظت در برابر دمای بیش از حد با استفاده از عناصر خارجی طراحی شده اند. ترانسمیتر دما سیگنال ورودی طیف وسیعی از سنسورها، مانند سنسورهای مقاومت و ترموکوپل، اما در برخی موارد از پتانسیومترها را به سیگنال خروجی استاندارد شده بر اساس IEC 61850 تبدیل می کند. پنل جلویی دارای یک کانکتور RJ45 برای دسترسی محلی و وب سرور یکپارچه به کاربر امکان دسترسی از راه دور به داده های اندازه گیری خود را می دهد.

ترانسمیتر دما وسیله ای است که سیگنال ورودی طیف وسیعی از سنسورها مانند سنسورهای مقاومتی و ترموکوپل ها، اما در برخی موارد از پتانسیومترها را نیز به یک سیگنال خروجی استاندارد تبدیل می کند. ترانسمیتر دما مانند یک پل بین سنسور و کنترل کننده شما عمل می کند. سپس هر سیگنال ورودی متغیر (مقاومتی یا ترموکوپل) را به همان نوع سیگنال های خروجی مدوله شده با عرض پالس تبدیل می کند که PLC ها برای کنترل تجهیزات استفاده می کنند. ترانسمیتر های دما برای تبدیل سیگنال ورودی از طیف گسترده ای از سنسورها مانند سنسورهای مقاومت و ترموکوپل ها به سیگنال خروجی استاندارد استفاده می شوند. آنها توانایی نظارت بر فرآیندهای وابسته به دما را در مدت زمان طولانی و حتی سالها فراهم می کنند. ترانسمیتر ها عموماً از یک واحد رابط با مدار مرجع، نمایشگر و عملکردهای کنترل، و همچنین یک محفظه حسگر حاوی الکترونیک اندازه گیری و سیستم منبع تغذیه تشکیل شده اند.

ترانسمیتر های دما سیگنال ورودی طیف وسیعی از سنسورها مانند سنسورهای مقاومتی و ترموکوپل ها، اما در برخی موارد از پتانسیومترها را نیز به سیگنال خروجی استاندارد تبدیل می کنند. حوزه‌های کاربرد آن‌ها شامل فناوری اندازه‌گیری دما در مواد غذایی و صنعت داروسازی، نظارت بر دمای محیط در فرآیندهای صنعتی و سیستم‌های پایش محیطی است. این می تواند به عنوان سیگنال آنالوگ (ترانسمیتر دمای آنالوگ) یا به عنوان اطلاعات دیجیتال (ترانسمیتر دمای دیجیتال) استفاده شود. ترانسمیتر‌های دما در مواردی استفاده می‌شوند که گرادیان‌های دمایی بسیار بالا به دلیل توانایی آن‌ها در روشن/خاموش کردن سریع بدون تأثیر بر دقت یا قابلیت اطمینان آنها اتفاق می‌افتد.

  • ۰۱/۰۷/۰۸
  • کارما سرا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی