کارماسرا

  • ۰
  • ۰

تجهیزات صنعتی بسیار پرکاربرد هستند شاید در طول روز حتی بدون این که متوجه باشیم از این محصولات استفاده کنیم. در این مقاله به بررسی انواعی از آنها می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

تجهیزات استخری

فیلتر استخر برای تمیز نگه داشتن آب استخر از میکروب‌هایی که می‌توانند شما را بیمار کنند از تجهیزات استخری ضروری است. دو نوع رایج فیلتر استخر وجود دارد.

فیلترهای شنی

فیلتر شنی از یک مخزن بزرگ تشکیل شده‌اند. مخزن معمولاً از فایبرگلاس، فلز یا بتن ساخته شده است. در داخل مخزن ماسه با درجه ویژه وجود دارد که معمولاً مربعی شکل است.

هنگامی که فیلترشنی در استخر روشن می شود، پمپ استخر آب کثیف را از طریق لوله ورودی فیلتر می فرستد. آب به سمت سر توزیع آب واقع در مخزن این تجهیزات صنعتی جریان می‌یابد.

سپس، جاذبه، آب کثیف را از طریق ماسه پایین می‌آورد. ماسه برای جذب هر گونه زباله یا ذرات کار می‌کند. آب تازه تمیز از طریق واحد پیک آپ برگشته و از طریق لوله خروجی خارج می‌شود.

تنظیمات مختلف یک فیلتر شنی

یک فیلتر شنی دارای شش تنظیمات مختلف است.

  • فیلتر

این تنظیماتی از فیلتر شنی است که بیشتر اوقات از آن استفاده خواهید کرد. آب را فیلتر می کند و آن را تمیز نگه می دارد.

  • هدر

این جریان آب را معکوس می کند و آب را از استخر خارج می کند. این تنظیم تجهیزات صنعتی فقط زمانی استفاده می شود که آب کثیف باشد و استخر باید تخلیه شود.

  • شستشوی معکوس

زمانی از این تنظیم فیلتر شنی استفاده می کنید که فیلتر کثیفی و زباله جمع شده باشد. فیلتر را تمیز می کند.

  • آبکشی

پس از شستشوی معکوس، باید فیلتر را برای حدود 30 ثانیه روی این تنظیم قرار دهید. این اطمینان حاصل می کند که فیلتر تجهیزات صنعتی فیلتر شنی شما کاملاً تمیز شده است و ماسه را در محل مناسب قرار می‌دهد.

  • جریان

این تنظیم فیلتر شنی آب را از پمپ بدون فیلتر کردن به استخر می‌فرستد.

  • بسته

اگر نیاز به تعمیر پمپ دارید و باید آن را خاموش کنید، برای فیلتر شنی نیز به این تنظیمات بروید. این تنظیمات تجهیزات صنعتی تمام پورت ها را می‌بندد.

 

شستن فیلتر شنی

پس از یک دوره زمانی مشخص، تجمع کثیفی و ذرات باعث کند شدن جریان آب می شود. وقتی کثیفی بیش از حد در ماسه جمع می شود، باید فیلتر را بشویید.

برای شستشوی معکوس فیلتر شنی، این تجهیزات صنعتی باید لوله ها را تنظیم کرده و جریان آب را تغییر مسیر دهید. شما جریان را تغییر مسیر می دهید تا آب کثیف را از طریق لوله زهکشی و به سیستم فاضلاب ارسال کنید.

هنگامی که شستشوی معکوس انجام می‌دهید، از تجمع ذرات در فیلتر شنی خلاص می شوید تا دوباره آماده استفاده شود.

دیزل ژنراتور

بر خلاف موتور بنزینی که به جرقه الکتریکی متکی است، موتور دیزلی یک موتور احتراق داخلی است که برای تولید گرما به تراکم هوا متکی است.

موتور دیزل ژنراتور ولوو استاندارد در چرخه دو زمانه یا چهار زمانه کار می‌کند. با این حال، بر خلاف موتور بنزینی، تنها هوا را به احتراق در سکته ورودی القا می کند. موتور دیزل ژنراتور ولوو هوای داخل سیلندر را به حدی فشرده می کند که وقتی سوخت دیزل اتمیزه شده به محفظه احتراق تزریق می شود، خود به خود مشتعل می شود. بسیاری از موتورهای دیزلی، این تجهیزات صنعتی از نسبت تراکم 15:1 یا 23:1 استفاده می کنند که باعث می شود دمای داخل محفظه به شدت افزایش یابد.

سوخت دیزل درست قبل از احتراق به داخل محفظه احتراق دیزل ژنراتور ولوو در بالای سکته فشرده سازی تزریق می شود. معمولاً در دمایی بالاتر از دمای اشتعال خودکار است. بنابراین، هنگامی که با اکسیژن موجود در هوای فشرده واکنش می‌دهد، خود به خود می‌سوزد.

در واقع، گرمای شدید ابتدا قطرات ریز سوخت دیزل را تبخیر می کند، سپس سوخت را می سوزاند تا تمام قطرات سوخته شوند.

سوخت به طور ناهموار پراکنده می‌شود و چیزی را ایجاد می‌کند که به عنوان یک مخلوط ناهمگن هوا و سوخت شناخته می‌شود. این امکان کنترل گشتاور (نیرویی که محور موتور به آن وارد می شود) را با دستکاری نسبت هوا به سوخت می‌دهد. این همچنین با سایر موتورهای سوخت فسیلی که به "گسست" متکی هستند متفاوت است. موتور دیزل ژنراتور ولوو، این تجهیزات صنعتی به جای تنظیم مقدار هوای ورودی به محفظه احتراق، سوخت تزریق شده به محفظه را تنظیم می کند.

احتراق با فشار نسبتاً ثابتی در سرتاسر قسمت اولیه کورس برق تجهیزات صنعتی رخ می دهد. با این حال، هنگامی که بخار به نقطه اشتعال می‌رسد، باعث افزایش فشار ناگهانی در بالای پیستون دیزل ژنراتور ولوو می شود و باعث پایین آمدن آن می‌شود. انبساط گازهای احتراق در پایان فرآیند احتراق، پیستون را بیشتر به سمت پایین مجبور می کند و نیروی میل لنگ را تامین می کند.

سپس میل لنگ می چرخد ​​و موتور دیزل ژنراتور ولوو (آلترناتور) را می چرخاند و جریان الکتریکی و در نهایت الکتریسیته پایدار تولید می کند. این فرآیند در همان چرخه برای حفظ منبع برق ادامه دارد.

 

  • ۰۱/۰۷/۱۱
  • کارما سرا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی