کارماسرا

  • ۰
  • ۰

پمپ استخر

خرید پمپ استخر با اندازه مناسب می‌تواند شامل برنامه‌ریزی و اندازه‌گیری باشد، و همیشه می‌توانید از کارکنان حرفه‌ای متخصصان و فروشندگان راهنمایی بخواهید تا مطمئن شوید که آن را درست انجام می‌دهید و پمپ استخر با اندازه مناسب و کارایی درست برای مصرفتان خریداری می‌کنید. شما باید برای خرید پمپ استخر مناسب این موارد را درک کنید و در نظر بگیرید:

  • تعداد لیتر استخر شما یا حجم استخر. این با طول x عرض x میانگین عمق استخر شما محاسبه می‌شود. به عنوان مثال (l)10m x (w) 4m x (AD) 1.4m = 56000 لیتر.
  • نرخ جریان - با استفاده از حجم و زمان گردش استخر، چند لیتر در دقیقه (lpm). استاندارد صنعت برای زمان گردش، 4 ساعت برای استخر سرپوشیده و 6 ساعت برای استخر روباز است. در ادامه مثال بالا: زمان گردش = 4 ساعت x 60 دقیقه = 240 دقیقه. برای نرخ جریان، حجم (56000) را بر زمان گردش (240 دقیقه) تقسیم می‌کنید تا 230 لیتر در دقیقه به دست آید. (56000 / 240 = 230)
  • کل هد دینامیکی را بر حسب متر بیابید - این معیار مقاومت در برابر پمپ استخر است که آب را می کشد. بیشتر استخرهای درون زمینی حدود 15 متر TDH و در بالای زمین معمولاً حدود 9 متر TDH هستند.

با استفاده از TDH و Flow Rate می توانید به صورت آنلاین نگاه کنید یا از متخصصان بپرسید کدام پمپ استخر مناسب ترین است. اندازه فیلتر مناسب را انتخاب کنید و همه چیز آماده است.

بوستر پمپ

همه در مورد پمپ های خط لوله، بوستر پمپ ها و پمپ های تقویت کننده خط لوله شنیده اند، اما بسیاری از کاربران ارتباط و تفاوت بین این دو پمپ را درک نمی کنند. بگذارید این شک را برای همه حل کنم.

در واقع، پمپ خط لوله و بوستر پمپ اساساً یکسان هستند. تفاوت پمپ خط لوله و بوستر پمپ در این است که شیر پایین پمپ خط لوله می تواند آب کم را به داخل بدنه پمپ بمکد تا آن را منتقل کند و بوستر پمپ بدون این توانایی فقط آبی که می تواند به پمپ جریان یابد می تواند دور منتقل شود.

پمپ لوله ای نوعی پمپ گریز از مرکز تک مرحله ای یا چند مرحله ای تک مکش است. این یک ساختار عمودی است. از آنجایی که ورودی و خروجی آن روی یک خط مستقیم قرار دارند و قطر ورودی و خروجی آن یکسان است، به نظر می رسد بخشی از خط لوله است و در هر موقعیتی از خط لوله قابل نصب است. به آن پمپ خط لوله (با نام مستعار بوستر پمپ) می گویند.

چیلر اسکرال هوا خنک

چیلر اسکرال هوا خنک بسیار کارآمد انرژی هستند و برای کار در شرایط آب و هوایی شدید گرمسیری کاملاً طراحی شده اند. این چیلرها با پشتیبانی از کمپرسورهای اصل ، مطابق با استانداردهای صنعتی بین المللی طراحی، تولید و آزمایش شده‌اند. چیلر اسکرال سازگار با عملیات، نصب آسان و پشتیبانی تیم مهندسی ذیصلاح برای درک مزیت در حین کار هستند.

در یک پیکربندی کمپرسور چندگانه، هر کمپرسور چیلر اسکرال توسط یک مدار تبرید جداگانه پشتیبانی می‌شود. مدار تبرید مجزا، سرویس دهی ماژول های تحت تعمیر را آسان می کند، همزمان با کار ماژول در حال کار راحت تر عمل می‌کنند. تجهیزات چیلر اسکرال جمع و جور است و شامل پمپ سیال و همچنین مخزن ذخیره روی اسکید است.

ویژگی های برجسته چیلر اسکرال

  • کمپرسورهای اسکرال چیلرهای قابل اعتماد و کم مصرف
  • مبرد چیلر اسکرال سازگار با محیط زیست
  • مدارهای تبرید جداگانه با هر کمپرسور
  • واحد کاملاً لغزنده با مدارهای تبرید تک و چندگانه از جمله پمپ سیال و مخزن ذخیره
  • دریچه های انبساط الکترونیکی برای ظرفیت های بزرگتر، برای بهره وری انرژی و کنترل دقیق دما
  • لوله در لوله و همچنین اواپراتورهای پوسته و لوله، با طراحی فشار بالا با جریان بالا، برای کاربردهای فرآیندی خاص، کارخانه ساخته و آزمایش شده
  • کنترل ظرفیت پلکانی خودکار چیلر اسکرال، از طریق عملکرد چند کمپرسور

یک واحد روفتاب پکیج چگونه کار می‌کند؟

شایان ذکر است که در حالی که روفتاب پکیج ها کمی با سیستم‌های تجهیزات تهویه مطبوع داخلی متفاوت هستند، عملکرد اصلی یکسان است: آنها محل ما را در آن روزهای سرد و گرم گرم و خنک می‌کنند. در حالی که برخی از روفتاب پکیج ها فقط گرم و سرد می‌کنند، برخی دیگر می‌توانند هر دو را انجام دهند.

چگونه روفتاب پکیج‌ها گرم می‌کنند؟

یک واحد تهویه مطبوع روفتاب پکیج، ابتدا هوا را با اتصال به یک عنصر گرمایش الکتریکی، یک پمپ حرارتی یا یک مشعل گازی گرم می کند. سایر روفتاب پکیج‌ها، اگرچه کمتر رایج هستند، از طریق مبدل حرارتی گاز مانند کوره گرما ایجاد می‌کنند.

چگونه روفتاب پکیج‌ها خنک می‌کنند؟

اگر روفتاب پکیج فقط خنک می شود، یک سیم پیچ همراه با یک واحد تبرید خواهد داشت.

 

  • ۰۱/۰۸/۰۳
  • کارما سرا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی