کارماسرا

  • ۰
  • ۰

دیزل ژنراتورها برای تامین برق اضطراری در مکان هایی بدون اتصال به شبکه برق و یا به عنوان منبع تغذیه اضطراری در صورت خرابی شبکه استفاده می شوند. دیزل ژنراتورها برق آماده به کار را برای ساختمان های اداری بزرگ و آسمان خراش ها و همچنین سایت های کار از راه دور تامین می کنند. ما درک می کنیم که نیازهای برق بخش مهمی از عملیات شما هستند. هنگامی که به برق قابل اعتماد برای پشتیبان گیری، کاهش پیک و تسطیح بار نیاز دارید، دیزل ژنراتورهای ما راه حلی مطمئن و مطمئن برای برق بی وقفه در اختیار شما قرار می دهند. پکیج دیزل ژنراتور یک مجموعه دیزل ژنراتور فشرده، کم هزینه و با کیفیت برای کاربردهای تجاری و صنعتی است. همراه با دینام و سایر لوازم جانبی مورد نیاز برای نصب می باشد. دیزل ژنراتور می تواند توسط یک موتور احتراق داخلی یا توربین تغذیه شود و اغلب برای تامین انرژی تجهیزات الکتریکی در جایی که منبع برق اصلی در دسترس نیست استفاده می شود. دیزل ژنراتورها برای کارکردن برای مدت زمان طولانی با قابلیت اطمینان بالا، با هزینه های عملیاتی کم و نیازهای تعمیر و نگهداری کم طراحی شده اند.

دیزل ژنراتور راه حل مناسبی برای مکان هایی است که اتصالات برق معمولی ندارند. بی صدا، قابل اعتماد است و در هر شرایط آب و هوایی قابل اعتماد است. ژنراتورهای دیزلی طراح و مهندس منبع مهمی برای تامین برق در صورت قطع برق هستند. دیزل ژنراتورها ساده ترین و مطمئن ترین گزینه ها هستند. آنها تا 600 KVA تولید می کنند و می توانند به عنوان یک راه حل مستقل استفاده شوند یا به یک سیستم شبکه برق متصل شوند. این دیزل ژنراتورها جمع و جور، کم صدا و مقرون به صرفه هستند. دیزل ژنراتور یک منبع تغذیه اصلی برای برق اضطراری و حداکثر اصلاح است. هنگامی که شبکه قطع می شود، دیزل ژنراتورها برق اضطراری را برای تجهیزات اضطراری و زیرساخت های حیاتی تامین می کنند. دیزل ژنراتورها در بسیاری از مکان ها بدون اتصال به شبکه برق یا به عنوان منبع تغذیه اضطراری در صورت خرابی شبکه استفاده می شوند. آنها همچنین می توانند برای تولید الکتریسیته برای کاربردهای پیچیده تر مانند پیک کردن و صادرات به شبکه برق استفاده شوند.

مناطق ایزوله یا مناطقی که به شبکه برق بزرگتر دسترسی ندارند می توانند از ژنراتورهای دیزلی برای داشتن منبع برق استفاده کنند. دیزل ژنراتورها را می توان به عنوان واحدهای مستقل استفاده کرد یا به یکدیگر متصل کرد تا یک شرکت برق همگام ایجاد شود که توسط شرکت محلی قابل فروش باشد. به این نوع سیستم، تولید کننده توان مستقل (IPP) نیز گفته می شود. این به افراد، جوامع و سازمان ها اجازه می دهد تا از منابع جدید انرژی استفاده کنند و وابستگی خود را به شرکت های بزرگ متمرکز کاهش دهند.

  • ۰۱/۰۸/۰۳
  • کارما سرا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی