کارماسرا

  • ۰
  • ۰

تعمیر و نگهداری ژنراتور

چه دیزل ژنراتور کاملاً نو یا دست دوم مورد نظر شما باشد، می توانید انتظار داشته باشید که در مقایسه با ژنراتورهای گاز طبیعی به تعمیر و نگهداری کمتری نیاز داشته باشند. برای شروع،

  • دیزل ژنراتورها معمولا دوام بیشتری دارند.
  • از آنجایی که کاربراتور و شمع ندارند، قطعات کمتری دارند که نیاز به تعویض دارند.
  • در عوض، دیزل ژنراتور فقط به تعمیر و نگهداری پیشگیرانه و سوخت گیری نیاز دارند.
  • از آنجایی که آنها بادوام هستند، می‌توانید از دیزل ژنراتور انتظار داشته باشید که در سخت ترین شرایط کار کنند.
  • همچنین در مقایسه با ژنراتورهای گاز طبیعی، خنک‌تر عمل می‌کنند. در نتیجه دیزل ژنراتور تمایل به ماندگاری طولانی تری دارند.
  • علاوه بر این، دیزل ژنراتورها به طور قابل توجهی همه کاره هستند.

شما می توانید آنها را در برنامه های مختلف در صنایع مختلف استفاده کنید. آنها به راحتی می توانند ابزار، ماشین آلات و سایر تجهیزات شما را تغذیه کنند.

دیزل ژنراتور قابل حمل

ایمنی دیزل ژنراتور

همچنین ممکن است در مورد ایمنی این دو گزینه تعجب کنید. در این زمینه، دیزل ژنراتور همچنان در صدر مولدهای گاز طبیعی قرار دارد. برای شروع، دیزل ژنراتورها نیازی به سوخت گیری مکرر ندارند. هرچه بیشتر ژنراتورهای خود را سوخت گیری کنید، احتمال احتراق تصادفی بیشتر می شود.

در مرحله بعد، دیزل ژنراتور سوخت را با کارایی بیشتری می سوزانند و آنها را به گزینه ای کمتر قابل اشتعال تبدیل می کنند. از آنجایی که دیزل ژنراتور شمع ندارند، خطر وقوع آتش سوزی های عجیب کاهش می یابد.

علاوه بر این، گازوئیل یکی از کمترین اشتعال در بین سوخت های فسیلی است. آنها همچنین می توانند حتی در دمای بسیار سرد نیز کار کنند.

مانند ژنراتورهای گاز طبیعی، دیزل ژنراتور می توانند با خیال راحت ماشین های شما را تغذیه کنند. با این حال، اگر دیزل ژنراتور خود را در یک اتاق نصب می کنید، مطمئن شوید که یک سیستم اگزوز کار می کند. این برای دفع گازهای گلخانه ای در خارج از مرکز شما بسیار مهم است.

کدام یک ارزانتر است؟

هیچ مقایسه ای بدون مقایسه قیمت آنها کامل نمی شود.

  1. وقتی نوبت به هزینه اولیه می رسد، دیزل ژنراتورها معمولا مقرون به صرفه تر هستند. اگر در حال راه اندازی یک کسب و کار جدید هستید، این می تواند به کاهش هزینه های شما کمک کند.
  2. یکی دیگر از عواملی که باید در نظر گرفت هزینه سوخت است. این جنبه با توجه به نوسان قیمت نفت می تواند مشکل ساز باشد. بنابراین، هرگز نباید صرفاً به قیمت سوخت به عنوان ملاحظات اصلی خود متکی باشید.
  3. همچنین باید هزینه های تعمیر و نگهداری را نیز بررسی کنید. در اینجا، یک دیزل ژنراتور یک برنده آشکار است.
  4. آخرین اما نه کم اهمیت، هزینه های ذخیره سازی سوخت را در نظر بگیرید. اگر ژنراتور گاز طبیعی را انتخاب کنید هیچ مشکلی با این موضوع نخواهید داشت.

دیزل ژنراتور بهتر است یا مولد گاز طبیعی؟

در بحث گاز طبیعی در مقابل دیزل ژنراتور، کدام یک برنده می شود؟ اگرچه پاسخ به عوامل خاصی مانند بودجه شما بستگی دارد، ژنراتورهای دیزلی در جنبه های مختلف برتر هستند.

آنها ارزان تر، ایمن تر، بادوام تر و نگهداری آسان تر هستند. امروز می‌توانید روی یک ژنراتور دیزلی با کیفیت سرمایه گذاری کنید.

اکنون که مزایای یک دیزل ژنراتور را می دانید، می توانید انتخاب مناسبی برای کسب و کار رو به رشد خود داشته باشید. با این حال، برای به حداکثر رساندن مزایای آن، باید روی یک دیزل ژنراتور با کیفیت سرمایه گذاری کنید.

 

  • ۰۱/۰۹/۰۳
  • کارما سرا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی