کارماسرا

  • ۰
  • ۰

به احتمال زیاد کلمه هوش مصنوعی به گوش‌تان رسیده‌است. امروزه هوش مصنوعی در محیط اطراف ما کاربرد بیشتری نسبت به قبل دارد. برای مثال بیشتر سازمان‌هایی که در حوزه پزشکی فعالیت دارند سعی می‌کنند بیشترین استفاده را از هوش مصنوعی را در این حوزه داشته باشند.

هوش مصنوعی یکی از شاخه‌های علم کامپیوتر تلقی می‌شود، بشر معتقد است که با هوش مصنوعی می‌تواند به دانش‌های ناشناخته دست پیدا کند به همین علت پیگیر یادگیری یا توسعه آن است و مایل است این شاخه از علم کامپیوتر را فرا بگیرد. با ماهمراه باشید تا برای شما توضیح دهیم که دنیای هوش مصنوعی به چه شکلی است.

اگر بخواهیم در مورد هوش مصنوعی و تعریف آن با شما صحبت کنیم بهتر است که به صورت ساده‌تر آن را برای شما تعریف کنیم. هوش طبیعی را انسان خلق نکرده‌است اما به تازگی انسان یک علمی از کامپیوتر را به وجود آورده‌است که اسم آن را هوش مصنوعی نام گذاری کرده و معتقد است این هوش ساخته شده توسط بشر می‌تواند بر روی زندگی انسان‌ها تاثیر بالایی داشته باشد.  این هوش مصنوعی مانند یک نوزاد باید آموزش‌های کامل را دریافت کند و بر اساس تجربه های رفت و برگشتی رفتار کند.

 (AI) یا هوش مصنوعی به نرم‌افزار پیچیده‌ای اطلاق می‌شود که وظایف را به روشی مشابه مغز انسان انجام می‌دهد، اغلب با حس کردن و پاسخ به ویژگی‌های محیط اطرافشان. این می تواند به معنای یادگیری حل مسائل به روش های غیرمنتظره، تشخیص تفاوت های ظریف گفتار یا نمایش نوعی خلاقیت انسان گونه باشد. هوش مصنوعی توانایی یک برنامه کامپیوتری برای یادگیری و تفکر است. هر چیزی را می‌توان هوش مصنوعی در نظر گرفت اگر برنامه‌ای را شامل شود که کاری را انجام می‌دهد که ما معمولاً فکر می‌کنیم به هوش یک انسان متکی است.

  • ۰۱/۱۱/۰۲
  • کارما سرا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی