کارماسرا

  • ۰
  • ۰

سئو داخلی

قانون طلایی سئو این است که هنگام ایجاد یا اصلاح وب سایت خود - چه اضافه کردن تصاویر، تغییر ساختار پیوندها، یا تغییر محتوای نوشتاری خود که همه جزو سئو داخلی هستند - همیشه تصمیمات خود را بر اساس بهبود تجربه کاربر قرار دهید.

سئوی داخلی

سئوی داخلی پایه

  • برچسب عنوان
  • سئو کلیدواژه ها
  • توضیحات متا

قابلیت استفاده

  • تگ جایگزین تصویر
  • نام فایل ها
  • توضیحات رسانه سئو

سئو ساختار

  • URL
  • زیر دامنه ها
  • جهت یابی

سئو محتوا

  • Anchor Text
  • تگ های عنوان
  • کلید واژه ها

روش های اساسی سئو داخلی

برچسب عنوان

اطمینان حاصل کنید که برچسب عنوان در هر صفحه از سایت منحصر به فرد و توصیفی است. نباید بیشتر از 65 کاراکتر باشد. در صورت امکان، کلمات کلیدی سئو خود را در تگ عنوان قرار دهید.

متا کلمات کلیدی سئو

این کلمات کلیدی سئو دیگر وزن زیادی در موتورهای جستجو ندارند. می توانید از متا کلمات کلیدی برای کمک به تاکید بر کلمات کلیدی محتوایی که می خواهید روی آنها تمرکز کنید استفاده کنید.

سئو توضیحات متا

موتورهای جستجو از تگ توضیحات متا برای توصیف صفحه وب شما و سئو استفاده می کنند. اطمینان حاصل کنید که هر صفحه دارای توضیحات منحصر به فرد است. نباید بیشتر از 160 کاراکتر باشد.

تگ های عنوان و متا تگ ها برای سئو

علاوه بر یک عنوان متن واقعی در صفحه شما، هر صفحه وب که ایجاد می کنید دارای یک برچسب عنوان برای سئو است. این قطعه متنی است که در گوشه سمت چپ بالا یا در برگه های مرورگر وب شما ظاهر می شود. همچنین، تگ عنوان پیوند آبی است که موتورهای جستجو هنگام فهرست کردن صفحه وب شما نشان می دهند.

برچسب عنوان حداکثر 75 کاراکتر است، بنابراین کلمات خود را عاقلانه انتخاب کنید. متا تگ ها تکه هایی از کد هستند که می توانید در HTML صفحه وب خود قرار دهید. متا تگ ها معمولا در نزدیکی کد تگ عنوان در سر HTML شما قرار دارند. دو متا تگ وجود دارد - توضیحات متا و کلمات کلیدی متا.

on page seo

توضیحات متا یک قطعه متن است که توضیح می دهد صفحه وب خاص شما در مورد چیست. توضیحات متا معمولاً اولین جایی است که یک موتور جستجو پایه سئو برای یافتن متنی برای قرار دادن در زیر پیوند آبی شما وقتی وب سایت شما را در SERP فهرست می کند، جستجو می کند. اگر توضیحات متا ندارید، سئو موتورهای جستجو معمولاً یک محتوای تصادفی را از صفحه ای که به آن لینک می دهند انتخاب می کنند که برای سئو مناسب نیست. توضیحات متا به 150 کاراکتر محدود شده است.

در گذشته، موتورهای جستجو از این فیلد برای تعیین کلمات کلیدی برای رتبه بندی صفحه وب خود استفاده می کردند. در حال حاضر، اکثر موتورهای جستجو ادعا می کنند که حتی از کلمات کلیدی متا هنگام نمایه سازی محتوا استفاده نمی کنند. اگرچه برخی از موتورهای جستجوی کوچک یا خاص ممکن است هنوز از آن استفاده کنند. به عنوان بهترین روش، توصیه می شود 5-7 کلمه کلیدی را در متا کلمات کلیدی قرار دهید، اما زمان زیادی را صرف فکر کردن در مورد آن نکنید.

قابلیت استفاده سئو داخلی

کاربردپذیری اشاره ای است به اینکه کاربر چقدر راحت می تواند آنچه را که می خواهد در یک وب سایت انجام دهد.

1. متن جایگزین تصویر:

مکانی که می توانید اطلاعات بیشتری در مورد آنچه در تصویر وجود دارد و جایی که می توانید کلمات کلیدی را هدف قرار دهید ارائه دهید.

2. نام فایل:

موتورهای جستجو به نام فایل نگاه می کنند تا ببینند آیا سرنخ هایی از محتوای فایل برای سئو ارائه می دهد یا خیر.

3. توضیحات رسانه:

توضیحات به کاربر و موتورهای جستجو کمک می کند تا محتوای موجود در ویدیو، انیمیشن و غیره شما را بهتر درک کنند.

  • ۰۱/۱۲/۱۸
  • کارما سرا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی